مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-04فناوري

فارس من| پاسخ گویی به برخی از نیازهای کاربران با موتور جست وجوهای ایرانی


موتور جست وجوهای ایرانی امکان جست وجو در فضای وب را برای کاربران فراهم می کنند و می توانند جوابگوی برخی از نیازهای کاربران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه اعلام کرده اند: نیازمند اینترنت ملی و مرورگر داخلی هستیم .

سردبیر این سوژه در این باره به خبرنگار فارس، گفت: بعد از ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت که استفاده از موتور جست وجوی مرسوم گوگل مسدود شده است امروز نیاز به یک موتورجست وجوی داخلی که بتواند نیاز کاربران را در این زمینه پاسخ گو باشد احساس می شود.

وی توضیح داد: در ساعاتی از روز دسترسی به هیچ امکان جست وجویی فراهم نیست و این شرایط کار را برای کاربران که حتی آدرس سرویس های آشنا و پراستفاده شان را هم در گوگل سرچ می کردند سخت کرده است.

این خواسته برخی از کاربران در حالی مطرح شده است که هم اکنون چندین موتور جست وجوی ایرانی فعال هستند و با همه نقاط و قوت ضعف شان حضور خود را در این بازار حفظ کرده اند.

موتور جست وجوی ایرانی داریم؟ کاربران این روزها می توانند از موتور جست وجوهای ایرانی گردو و ذره بین استفاده کنند و بخشی از نیازهای خود را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پاسخ گویی به برخی از نیازهای کاربران با موتور جست وجوهای ایرانی

فارس من| پاسخ گویی به برخی از نیازهای کاربران با موتور جست وجوهای ایرانی